Démonická Florence Welch pokračuje v tvorbě skvostných klipů
Florence Welch (foto: Tom Beard/Toast Press)
V uplynulém roce vydali Florence And The Machine řadu klipů z alba „How Big, How Blue, How Beautiful”, které byly natočeny pod taktovkou Vincenta Haycocka.
V „Ship To Wreck” jsme Florence zastihli zápolící se zhoubným vztahem, v „Delilah” zase čelila skřetovi. Podobných juxtapozic jsme se ostatně dočkali i ve vizuálním doprovodu k „St. Jude” nebo „What Kind Of Man”. Všechny tyto snímky byly spojeny v krátký film „The Odyssey”, jenž zahrnuje nové scény, které tak tmelí veškerý materiál v dějovou linku. Jednu z nových kapitol tvoří skladba „Third Eye”.
Odysseia, stejně jako ona báseň od Homéra, je cestou. V tomto případě osobní cestou za najitím sebe sama po bouřlivém rozchodu. Každý úder představuje scenérii, v jejímž popředí zpěvačka bojuje. Z náručí cizinců se v klipu k „Third Eye” vždy včas vymaní a v nočních uličkách za doprovodu pulzujících bubnů, které nejsou nepodobné hlavní lince „Heartlines”, věnuje text své písně v závěru především sama sobě v téměř motivačním hymnu skrze slova: „Nemusíš být duchem mezi žijícími”.
Vizuální stránka klipu odpovídá rukopisu anglické kapely - prázdné ulice, potemnělá zákoutí, neonové zářivky klubů, emotivní tanec a nekončící prostřihy, které nás v závěru zavedou na pódium před dav rozbouřených fanoušků.
Florence Welch se při tvorbě svých vizuálů vždy ubírala tou nejumělečtější možnou cestou a není tedy překvapením, že projekt „The Odyssey” opět nezklamal.
Text - zdroj: musicserver.cz/Karolína Stránská