Jdi na obsah Jdi na menu

The Weeknd nabízí v novém klipu podívanou pouze pro dospělé

28. 10. 2020

the-weeknd.jpgThe Weeknd (foto - zdroj: hypebeast.com)

Po hitech „Blinding Lights” a „In Your Eyes” přichází The Weeknd s další písní z alba „After Hours”, které vyšlo na začátku letošního roku. Všechny videoklipy ze zmíněné desky tvoří příběhový celek a ani nejnovější „Too Late” není výjimkou. Stejně jako v předchozích počinech se tak jeden z nejúspěšnějších popových umělců současnosti snaží opět šokovat.

Když si v jednom videu nechá třicetiletý zpěvák zpřelámat nos a hned v tom dalším dokonce setnout hlavu, nečekáte bůhvíjaké pokračovaní. Sebedestrukční kreativita Abela Tesfayeho však nezná mezí. Proto není divu, že se na začátku nového snímku objeví upozornění na scény, jež by mohly být pro některé diváky hůře stravitelné.

Režisérské duo RJ Sanchez a Pasqual Gutierrez, vystupující dohromady jako Cliqua, vytvořilo příběh, ve kterém dvě bohaté dámy naleznou na silnici muzikantovu dekapitovanou hlavu a bezhlavě se do ní zamilují. Když pak vyberou vhodného kandidáta, jemuž můžou podříznout hrdlo, už jim nic nebrání milovanou hlavu na bezvládné tělo našít a užívat si naplno. V novém snímku se tak nešetří krví, ba ani perverzními záběry.

Samotný song obsahuje méně osmdesátkových ozvěn, na které jsme zvyklí, a spíše se přelévá do temnějšího R&B. To mu sice neubírá na kvalitě, ale nejspíš z toho nebude tak úspěšný rádiový hit jako právě „Blinding Lights”. Celá deska „After Hours” je postavená na chytlavé, s pečlivostí do každého detailu vybroušené hudbě, jíž ale ubírá pozornost přehnaná snaha marketingu překvapit fanoušky čím dál brutálnějšími klipy. Na druhou stranu je však obdivuhodné, kolik symboliky se až v téměř filmovém zpracování skrývá a jak věrohodně vše působí.

Text - zdroj: musicserver.cz/Filip Vahala